čtvrtek 10. dubna 2014

Píseň na svatbu

Zlatíčko,
už jsem si taky vybrala song, co chci aby mi hrát na svatbě! :D :) Je tak sladkej, až mooc, ale líbí se mi! Je tam přesně ten význam, co potřebuji! Vím, že ještě nemám žádného účastníka mé svatby, ale líbí se mi vymýšlet takovéhle blbosti! :D :) Ta svatba by byla naše.. A lidi z pohřbu by přišli na naši svatbu, ale.. nedá se nic dělat. Tak moc Tě miluju..


Pamatuješ, jak jsem tě "učila" tančit u Barči v bytě? :) Spíše jsme se oba učili, jak zatančit můj oblíbený tanec (zaboha si teď nevzpomenu na jméno toho tance) :D. Tak si teď tančím v pokoji sama a je mi krásně. Myslím na Tebe, tančím si a zpívám a vím, že ty všechno víš, že mě vidíš a dalo by se říci, že tu lásku mohu cítit. Vím, že bys dal všechno aby sis se mnou ještě jednou mohl zatančit, stejně jako já. Ale náš poslední tanec na Evanescence je nezapomenutelný. Jdu zase tančit, to mě povznáší :). Dá se tím vyjádřit tolik věcí. Cítím, že jsi tu se mnou.

P.S. Teprve teď jsem se dokoukala na klip a zjistila, že je ze Stmívání, to možná můj výběr ještě přehodnotím :D, ale text je krásnej a o to jde! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat