úterý 1. dubna 2014

How I met your mother

Lááásko,
je konec.. Úplný konec tohoto seriálu a ty ses ho ani nedočkal (ne, že bys ho sledoval, ale to je jedno :D). Jsem z toho trošku dost smutná. Pááááni 9. sérií a já viděla každý díl a ten poslední je totálně ze všech nejzajímavější.

Pozor obsahuje spoiler. Dost se ztotožňuji s Tedovou ženou, za prvé: umřel jí přítel, kterého totálně milovala a bylo jí 22 myslím (jooo roky se trošku liší, ale o to tu nejde :D), je krásná (dobře, tady si dělám legraci, to takové ztotožnění není :D), milovala Teda (? :D) a hlavně nevěřila, že po úmrtí jejího přítele by mohla najít ještě jednou někoho takového a objevila Teda!! Nu snad tedy taky někdo takový čeká ještě i na mě! Každopádně v posledním dílu se Robin s Barneym rozvedou po třech letech, Barney má po svém pro*ukaném měsíci dítě s holkou č. 31 (je to holčička a je to jediná holka, kterou Barney bude už navždy milovat), Lili a Marshall mají třetí dítě, Ted s mamkou mají dvě děti, mamka onemocní zemře a Ted po šesti letech, kdy je ona mrtvá se ozve Robin a zve jí na rande (děti ho k tomu nabádají - milují tetu Robin), protože Robin už si na své svatbě s Barneym uvědomila, že její životní muž je Ted (což si Ted taky uvědomil, ale nechtěl jim to kazit :D). Každopádně po tom všem končí Robin s Tedem spolu!!!! Panebože to je teda něco!! Jsem plná dojmů a ani to nemůžu nikomu napsat, protože jsem si dala zaracha na FB :D. Musím to tedy napsat alespon Tobě! :) No prostě poslední díl je jedno veliké WOW!!!

Ještě teď se z toho celá klepu. Neuvěřitelné zakončení, to se vážně povedlo, shrnutí všech sérií dohromady. Budou mi všichni chybět! :) Stali se z nich i moji dobří kamarádi :D. Pane jo mít ve svém životě takovýhle kámoše, to by bylo! Takováhle parta. Zajímalo by mě, jestli to vůbec může fungovat :). Možná, že jenom v Americe :). Nu neztrácím naději, třeba budu jako Robin a taky do jedné party vtrhnu :D :). Doufám, že se mi o nich bude zdát, protože dnes se mi ráno zase zdál asi ten nejdivnější sen na světě, už ani nevím co to bylo ale měla jsem z toho strašně divné pocity. Chtěla jsem jen napsat své dojmy ihned po shlédnutí posledního dílu. Jsem smutná, ale stálo to za to! :)

Pusu <3

Žádné komentáře:

Okomentovat