pátek 11. dubna 2014

Soundtrack

Zlatíčko vzpomínáš si, jak jsme poslouchali soundtrack z Djanga? Ani nevím jestli jsi ten film viděl nebo ne, ale vím, že jsi byl nucen poslouchat tu jednu písničku stále dokola, protože já do ní byla prostě zamilovaná a protože jsem chtěla aby se líbila i Tobě! :D Ani nevím jestli se ti nakonec líbila, ale moc dobře si pamatuju, co ta písnička se mnou dělala a jak to bylo strašně super! :)) Mám to, ale krásné vzpomínky, viď? :))


Zítra se jedu mrknout do Gentu! :) Poznat novou holčinu tak na mě mysli! :) Myslím, že s tou tiskárnou jsi to taky pomohl vymyslet ty! Už jsem se lekla, že bych si jízdenku musela kupovat znovu a tahle by mi k ničemu nebyla. Uff! Stačilo komp připojit k Petřiný tiskárně a už to šlapalo! :) To bylo ale nervů :D. A děkuju za dnešek! :) Byl skvělý, dětské hřiště s Tomem i hraní karet s ním i Robem, to byla sranda! :))

Žádné komentáře:

Okomentovat