neděle 13. dubna 2014

Gent

Ahoj zlato,
tak výlet do Gentu se opravdu vydařil. Seznámila jsem se s príma moravačkou a dokonale jsme pokecaly! :) Ve spoustě názorech se shodujeme, takže to bylo vážně super :). Gent je celkem pěkné město a hlavně má skvělý sekáč, kde jsem si mohla koupit dvoje šaty na tábor! :) Jedny v přepočtu za 500,-, což je naprosto fascinující cena, když vezmeš v potaz to, že ty jedny jsou večerní dlouhé šaty jak pro princeznu na bál! :) Mám z toho radost! Taky jsme navštívili kostel a já Ti tam zapálila svíčku a napsala vzkaz! :) Byl to krásný kostel! :)




Taky jsem byla prvně v životě ve Starbucksu a dostala Frappé se svým jménem! :D Je to tedy šíleně drahý, ale bylo luxusní a cheesecake s borůvkami se jim taky povedl! :) Krásně strávené odpoledne, už se těším až Lucku zase uvidím! :) Jop a ještě jsem si koupila žluté kraťasy na sebe, které jsou nejvíc pohodlné! :)

Jinak to vypadá, že rodiče dorazí už v pátek ráno! :) Strašně se na ně těším, ale mám i obavy! :( Všechno je tu šíleně drahé, třeba jen hotel na přespání dvoulůžák stojí 71 eur, a to je fakt děsně moc. Tak mě napadlo, že tu první noc by min. moji rodiče s bráchou mohli spát tady a tvoji rodiče v hotelu, kdyby mi rodinka nedovolila ubytovat všechny tady, s čímž si tedy opravdu nejsem jistá. Byly by to tedy jisté komplikace, ale stále lepší než dát za ubytování 90 eur (třílůžkový pokoj), a to jsou to ty nejlevnější hotely.


Žádné komentáře:

Okomentovat