neděle 6. dubna 2014

Úspěšný den

Ahojky broučku,
tak se Ti chci pochlubit s mojí novou aktivitou! :) Každý den večer si řeknu, co bych druhý den chtěla a také měla udělat, napíšu to a druhý den už plním úkol za úkolem a večer usínám s pocitem naplnění! :) Vše jsem udělala a nemám tak žádné výčitky. Je to úžasný způsob. Jinak bych se nikdy k ničemu nedokopala, takhle jsem produktivní. Ráno vstanu, zacvičím si s Jillian (mimochodem jsem mnohem méně unavená a vyčerpaná než když jsem to dělala naposledy, to bude tím, že opravdu denně posiluji, a tak mě tohle už tak nevyčerpává, ale stejně mi to dává zabrat, vždy končím zcela mokrá) poté si dám rychlou sprchu, připravím snídani, uvidím jestli jsou děti vzhůru či ne, najíme se, popřípadě splním jeden z dalších svých úkolů. Je to parádní :).

Dnes jsem konečně dala Petře na zaplacení Buzzy Pas a vůbec mi to nebylo blbý! :) Jen ať mi platí aspoň dopravu, když už mi neplatí školu! :) Taky jsem upekla bábovku, ze které jsou všichni nadšení, myslím, že ji jedli poprvé v životě a vážně mi ji neuvěřitelně chválili :). Stihla jsem volat s Tvojí mamkou a našimi. Víš ty co? Vypadá, že opravdu dorazí, a i když to bude třeba jen na tu sobotu, ale budou tady a já se s nimi uvidím, je to vážně super :). Mám z toho radost, taky jsem probrala s taťkou tetování, neboť své si chci nechat rozšířit - to na lopatce a taťka chce zcela první tetování na nohu! :) Tak snad nám udělám radost Káji přítel Filip! :) Pro dnešek jsem fakt utahaná, tak si půjdu lehnout. Posílám pusu :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat