pondělí 14. dubna 2014

Návštěva

Ahoj zlatíčko,
tak jsme se dočkali. Už je víceméně vše naplánované, tedy především ty důležité body. Dalo by se říci, že mi nezbývá nic jiného než se začít těšit na návštěvu! :) Rodiče a tvoji rodiče tady? Společně? Úžasné! Musíme toho tolik vidět, ale vlastně.. spíše mi jde o to, že uvidím já je! :) To je prostě paráda..

Už mi zbývá jen týden do konce prázdnin. Všechno tak strašně rychle utíká! Ale těším se až zase budu chodit do kurzu a uvidím ty známé tváře a poznám třeba nějaké nové! :) Na jednu stranu tady víceméně nemám, co dělat a být pořád s dětmi doma mě taky nebaví. Navíc se povětšinu času nudí, pokud zrovna nehrajou na tabletu nebo nějaké takové vymoženosti, sice mají skříň plnou stolních her, ale ty jsou prej nudné. Co si o tom mám jako myslet?

Děti teď sledují Most do země Terabithia, nejkrásnější film. Teď se ale na něj dívat nemůžu, prožívala bych to o to víc, že vím, co je to za bolest. Už jenom při té představě mi běhá mráz po zádech.

Měla bych si uklidit pokoj, ale nechce se mi do toho. Petra nedovolila žádné přespání, ale na jednu stranu to chápu, tak budou mít aspoň pohodlí v apartmánu! :) Objímám tě :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat